Vårkonsert 2009

Oppdal Songlag

Med Tore Johansen som solist.

Den 19. april 2009 kl. 20:00 inviterte Oppdal Songlag og Oppdal Musikkforening til årets vårkonsert. Denne gangen var Tore Johansen invitert som kveldens solist.

(Fra Wikipedia) Tore Johansen er en norsk skuespiller og vokalist. Han er mest kjent som medlem av Travellin' Strawberries som laget julekalenderen The Julekalender i 1994. Han har også vært vokalist i den norske gruppen Difference. Han har også hatt flere roller i ulike oppsetninger på Trøndelag Teater, blant annet i Les Misérables (2006) og i musikalen Markus & Julie (2007). Han er også medlem av sang-trioen To tenorer og en te' sammen med Stephen Brandt-Hansen og Erik Wenberg Jacobsen.
(foto Tore Johansen: Bendik Johansen)