Oppdal Musikkforening

Snarveier:
 Logg inn medlem
 Kontakt oss!

Gi din støtte til Oppdal Musikkforening.

Grasrotandelen er en ordning som gjør at du som spiller selv kan bestemme hvor litt av overskuddet til Norsk Tipping skal gå. Forutsetningen er at laget eller foreningen du ønsker å knytte deg til er registrert i Frivillighetsregisteret og godkjent som grasrotmottaker.

Grasrotandelen gjelder for alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra Flax og Extra. Har du for eksempel spilt for 100 kroner på Lotto gir Norsk Tipping fem kroner, som går direkte til den mottakeren du selv har knyttet til deg.

Når du skal levere spill fra og med mars 2009, vil du bli gjort oppmerksom på at Grasrotandelen finnes. Denne informasjonen vil møte deg uansett om du spiller hos en kommisjonær, via norsk-tipping.no eller på mobilen.

Det blir satt av penger til grasrotmottakeren din for hvert eneste spill du leverer. Selv om ordningen starter i mars, vil den ha tilbakevirkende kraft fra 1. januar. Det betyr at når du velger en mottaker du vil støtte, så vil den foreningen eller klubben motta Grasrotandelen av det du har spilt for så langt i 2009.

Spillerkortet til Norsk Tipping er selve nøkkelen til Grasrotandelen. Du må altså spille registrert for å være grasrotgiver. Når du har funnet frem til den du ønsker å støtte, blir dette registrert på deg som spiller. Grasrotandelen gjelder på alle spillene til Norsk Tipping, bortsett fra Flax og Extra.

Vinn – vinn!
Det har ingenting å si om du taper eller vinner på spillet ditt. Du blir heller ikke belastet noe for å være grasrotgiver. Har du for eksempel spilt for hundre kroner på Lotto gir Norsk Tipping fem kroner, som går direkte til den mottakeren du selv har knyttet deg til.

Takk for at du støtter Oppdal Musikkforening via Grasrotandelen! Mer informasjon finnes på www.grasrotandelen.no/

Get Adobe Reader

Skriv ut strekkoden her. Read file

Oppdal Musikkforening, Postboks 131 7341 Oppdal. Org.nr. 975 498 085