Oppdal Musikkforening

Logg inn medlem
 Kontakt oss!

Fra Filmens Verden

I anledning 200-årsjubileet for militærmusikk i Norge og 100-års jubileet til Norges Musikkorps forbund har Regjeringen gitt 2018 status som «Musikkorpsenes år»,

Oppdal Musikkforening vil markere dette med å invitere til en festkonsert med tema film-musikk, i samspill med mange inviterte gjester.

Sigrid Haanshus (15) fra Soknedal ble kjent for det norske folk gjennom sin deltagelse i Norske Talenter høsten 2015, hvor hun fikk «gullknapp» for sin fremførelse av «I Dreamed a Dream» fra Les Miserables. Facebook-videoen av hennes gullknapp-audition nærmer seg 400.000 visninger. På TV2 er videoen blant de meste sette Norske Talenter-videoer noensinne.

Sigrid har også sunget for Kongen og Statsministeren, og vært gjest i NRKs «Sommeråpent».

Kor Allegro med Pål Tore Holten har gjort stor suksess med sine mange konserter, og vil i tillegg til å delta sammen med korpset og Sigrid, fremføre egne låter.

Step4 har gjort seg bemerket i blant annet UKM og med tildeling av drømmestipend. Denne gang vil de unge og dyktige danserne opptre med korps og husband, med musikk fra en kjent dansefilm.

Husband bestående av Sverre Stenløkk (husbandleder, gitar, saksofon), Svein Erik Gringstad (keyboard) og Raymond Ness (elbass).

Velkommen til en musikalsk kveld i filmens magiske verden!

Oppdal Musikkforening, Postboks 131 7341 Oppdal. Org.nr. 975 498 085