Oppdal Musikkforening

Logg inn medlem
 Kontakt oss!

NM i Janitsjar 2011

Samarbeidet mellom Rennebu og Oppdal resulterte i en flott 4. plass i NM Janitsjar 8. - 9. april 2011

NM for janitsjarkorps arrangeres i Trondheim hvert år. Her møtes amatørkorps fra hele landet. I år deltok hele 89 korps, fordelt på 7 divisjoner.

Oppdal Musikkforening / Rennebu Musikkorps deltok i 5. divisjon, og oppnådde 91 poeng. Dette holdt til en 4. plass av totalt 13 korps i denne divisjonen.

Moderne janitsjarmusikk stiller krav til en god og balansert besetning, noe hverken Oppdal eller Rennebu har hver for seg. Samarbeid er derfor en god løsning for begge parter. Samarbeidet mellom Rennebu og Oppdal bidro ikke bare til bedre besetning og gode musikalske resultater. Like viktig er det sosiale. Vi kan trygt si at Oppdal og Rennebu også fant "tonen" på dette området.

Øvrige resultat kan du se her.

Get Adobe Reader

Dommerkommentarer. Read file

NM-nummrene

Spill 1. Dawn of a new day. 2. La Storia.
1. Dawn of a new day. 2. La Storia.

Last ned

Oppdal Musikkforening, Postboks 131 7341 Oppdal. Org.nr. 975 498 085