Vårkonsert 2010

Oppdal Songlag og Oppdal Musikkforening holder sin tradisjonelle vårkonsert søndag den 25. april kl. 19:30. Årets gjesteartister er CHRISTIN HOFF OG ÅSMUND FLATEN.

Oppdal Songlag og Oppdal Musikkforening lover en flott forestilling og ønsker alle oppdalinger og tilreisende velkommen. Samarbeidet vil bli som før, med egne avdelinger for kor og korps, samspill mellom disse og fellesnummer med solister fra egne rekker.

Oppdal Songlags barnekor skal selvsagt være med, med egne nummer og sammen med resten av ensemblet. Alle aktørene gleder seg til konsert, og formidler også at Christin og Åsmund synes det er stas å komme "hjem" til Oppdal.

Programmet for konserten kan du se nedenfor ved å klikke på PDF-linken.

Get Adobe Reader

Program for konserten Read file